2011. december 30., péntek

Újévi fogadalom

Ilyenkor az év végén minden egy picit is normális ember el szokott gondolkozni az elmúlt év eseményein, mit tett jót, mit kellett volna jobban tegyen, s mi volt úgy jó ahogy volt. Gondoltam én sem maradok ki ebből a csoportból, s lajtstrom alá vettem az Úr születésétől a kétezertizenegyedik, s egyben Zsolt születésétől a huszonhatodik év velem kapcsolatos eseményeit és teljesítményeit.

Először is ki kell emeljem mint legeslegnagyobb, hihetetlen megvalósításom, hogy február 7-én 18-ik, s remélem utolsó alkalommal hagytam abba a cigizést. Április hónap folyamán tüléltem egy nagyon komoly rózsahimlőt is :)). S a második fele az egész évnek haszontalan számolgatással telt, valahogy így: 1, 2, 3, szünet, 5, 6, 7, szünet...

Tehát nem panaszkodom, nincs is amiért. Akárhogyan számolom nincsen okom panaszra, mert mindent amit megkívántam, s egy ici-picit szerettem is volna megkaptam a nagybetűs vagy, ha ti akarjátok a kisbetűs élettől.

S jővőre, hogy ne mondjátok, hogy céltalanul csavargok ebben a nagyvilágban egy egész csokor újévi fogadalmat tűztem ki magamnak:

  • legyek boldogabb mint az aranyhalacskák az akváriumban.
  • szórakozzak majd jobban, mint a hörcsög az óriáskeréken.
  • dolgozzak ügyesebben, mint az ökörnyálat szővő nagyhasú pok.
  • legyek lustább mint a jóllakott macska.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése