2012. január 2., hétfő

Egy igazi kocka Párizsban

Van a testvéremnek egy pár kedvenc filme, az egyik közülük ebben a mesebeli városban történik, s egy bájos lány csodavilágát mutatja be. A címét nem árulom el, mert szerintem már mindenki rájött melyik filmről van szó. Aki még nem, annak adok még egy tippet: ebben a filmben jelenik meg a világjáró kerti törpe fogalma.

Az elmúlt hetek lázálmai közben született a világjáró kerti törpéhez hasonló ötletem nekem is, csak egy picit fordítva. Nah lássuk csak miről is van szó:

  1. kaptam karácsonyra egy bűvös kockát (most már kezd derengeni mindenkinek milyen kockáról van szó a címben???).
  2. ma átköltöztem Párizsba röpke 6 hónap erejéig.
  3. mivel Ottó volt annyira ügyes, hogy minden cuccomat sikerült begyömöszölnie az egyik táskámba, belefért a kistáskámba a bűvös kocka.
  4. tehát a mai nappal kezdődően készüljetek fel, hogy kövessétek egy igazi kocka kalandjait Párizsban.
Igérem, hogy lustaságom méretétől függetlenül, munkamániám és csekélyke szabadidőm ellenére is legalább egyszer hetente megsharelem veletek legalább egy mozzanatát a kicsi kockás kocka kalandjának.

Tehát nézzetek be szorgalmasan néha ide, mert hamarosan jönnek az izgalmasabbnál izgalmasabb képek.

Addig is, mivel esik az eső szorgalmasan, kockaságunk őméltósága nekifogott a hotelszobában olvasni:

1. kép Mikor a kocka Kindle sorai közt kutatja a lét értelmét Párizsban

3 megjegyzés:

  1. Sok sikert és még több örömöt és kockás fotót Párizsban! :) (Látom a Kindle téged is megbabonázott.:) )

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Igen, így igaz. Karácsonyra kaptam egy igazán kedves emberkétől, hogy ne legyek kénytelen a könyvtárt magammal hozni.

    VálaszTörlés
  3. Most nekem is a Kindle az egyik álmom :)
    Jó munkát és jó utat Neked is meg Cube-nak is!

    VálaszTörlés