2011. május 11., szerda

Táncparkett ördöge

Kevés dolog van amivel nem lennék teljesen megelégedve magammal, s ezt tiszta szerénységből mondom... a társasági táncok az egyik arról a rövid listáról.

Januárban több ok miatt is beiratkoztam egy salsa táncfolyamra, de gyorsan mielőtt még tanultam is volna valamit abbahagytam, részben a kevés szabadidőre, részben a bot lábaimra hivatkozva.

A héten, ha már úgyis túléltem a rózsahimlőt, kipihentem is magam a betegszabadság alatt, gyorsan úgy határoztam, hogy véget vetek a micimackó-életmódomnak és radikálisan megváltoztatom eddigi túnya és lustaság által vezérelt napjaimat. Első bátor elhatározásom, amit tett is követett az volt, hogy ezután legalább kétszer egy héten gyalog megyek munkába és onnan ugyanúgy jövök. Annyira szokatlan volt, hogy nagyon is csodálkoztam mikor lakótársaim nem írták fel a naptárba. Ezek után képes voltam a hosszas és fárasztó munkanap után elmenni a kezdődő salsa tanfolyam első órájára.

Hogy mi jön tovább, ki tudja? De egy dologban biztos vagyok, egészséges életmód ide vagy oda, három dologról nem fogok soha lemondani. Most azon töprengek, ha megosszam-e ezt veletek. S hiába próbálkozom, nem birom elhallgatni, hogy, bizonyára amint gondoljátok, az a három dolog nem más mint a vörös száraz bor, kacsasült és a szőke zöld szemű királykisassony (legalább legyen aki segítsen mosogatni :D és gyakorolni a salsát :D).



S most a végén ha már mindegyik kötelező témát éríntettem, még annyit elárulok nektek, hogy a bachata 4 ütemű tánc és sokat segít a kezdőknek az alaplépések tanulása közben a következő szavak folytonos ismétlése: csiká-csiká-csiká-bummm.

3 megjegyzés:

  1. Szerintem kellene szólj a lakótársaknak, hogy illene jelölni a naptárban a gyalogolós napokat. Van-e egyáltalán naptáratok? :)) Esetleg egy piros pix hiányzik?
    A tánchoz pedig gratula, ne hagyd abba.

    VálaszTörlés
  2. Van naptarunk :), de nem hiszem, hogy kellene szoljak nekik, mert ha kitarto leszek akkor maguktol jelolni fogjak :D

    VálaszTörlés
  3. Te kivel beszelgetsz a hatunk mogott??? Na, tehat ha ma este is mesz tancolni, es ha ugy jossz haza, hogy te voltal a legjobb, akkor jelolni fogom!
    Na, vajon ki lehetek?? :P
    Es csak ugy mellekesen, harmadik :D

    VálaszTörlés