2011. április 17., vasárnap

Falakon bámul az unalom...

...csak a csend szól rám.

Gondolom, számtalanszor bebizonyítottam ismerősnek, ismeretlennek, hogy a szőke, zöldszemű királykisasszony, a vörös bor és kacsasült mellett, egyetlenegy hobbym van még, amit mikor tehetem, szenvedélyesen űzöm is. Mert aludni jó. Végigheverni az ágyon és elbóbiskolni egy 10 percre, éjszakát végig aludni, délután szunyókálni egy picit, éjszakai alvás után elszundítani egyet délelőtt. Ezek mind jó és szívet melengető foglalkozásaim.


S mit csináljon az ember, ha vasárnap reggel arra ébred, hogy álmatlanságban szenved. Hajnalok hajnalán ébredtem, azóta reggeliztem, ami nem szokásom, főztem, mosogattam, takarítottam, vásárolni voltam, olvastam, böngésztem, ruhát terítettem, mosott a Kati, keresztrejtvényt oldottam, tavaszt néztem, kávéztam... Máskor egy hét alatt nem vagyok képes ennyire. S most meg falakon bámul az unalom, s azon gondolkozom mit kezdjek magammal ha lejár az ebéd is.

Az hiszem aludni fogok egyet...

5 megjegyzés:

  1. ...szúnyókálj és vacsorázz Zsolt!

    VálaszTörlés
  2. Ha mar vasarnap is hajnalban ebred az ember, akkor forduljon oldalra, es mosolyogjon ra arra, aki mellette alszik :)

    VálaszTörlés
  3. ELSŐre azt hiszem, alszom egyet

    VálaszTörlés
  4. Na, erről is lecsúsztam... szóval negyedik :(
    És hogy lényeg is legyen benne, ragasszál valamiket a falra, hogy az unalomnak ne legyen helye

    VálaszTörlés
  5. sorjába válaszolok:
    @Dgy: szúnyókálás megvolt, köszi, most meg viszem a megmaradt pulykát a vágohídra
    @névtelen1: egyedül egy macival osztozom a szobáman, de a maci az éjjeliszekrényen, nem alszik velem, tehát tárgytalan...
    2névtelen2: ragasszak a falra? lenne egy pár jó ötletem, de kinőttem a poszteres kort :P

    VálaszTörlés