2011. június 14., kedd

Pápaszem

Minden vallásos nagytatának az az álma, hogy valamelyik unokájából ha nem pap, akkor legalább kántor legyen. A mienknek nem volt ekkora szerencséje, hiszen sem tisztelendő úr, sem pap, s még plébános sem lett egyikünkből sem. De pápa igen, most tudom, hogy tulzok, nem vagyunk mi pápa (látjátok, a királyi többesszám :D), csak a szemünk van meg hozzá.

Igen, igen... a múlt héten megjött nekem is a szemüvegem. Hosszú időbe telt amíg meglett, s az az érzésem, hogy még több időbe kerül míg hordom, s még több időbe míg elfogadom a képem vele.

Nah de térjünk vissza a legeslegelejére... A tavaly februárban kb rájöttek egyes, nem teljesen idegen emberek számomra, hogy nem egészen teljesíti a két szemem világa a társadalmi- és egészségügyi normákat. Röviden: néha ha mesziről kell olvasni, akkor homályos a kép, mint zuhany után a borotválkozás.

Nem egészen 1 év és 2 hónap kellett ahhoz, hogy én is meggyőződjem, hogy ideje lenne ellátogatni egy szemmesterhez, felmérni a szemgolyóbis érte technikai próblemákat. Az eredménye ennek az lett, hogy a kedves doktornéni eldöntötte, hogy néha alkalomadtán tanácsos lenne a látásom javulására szpeciel létrehozott lencséket hordani.

Hogy mi volt erre az én véleményem? ahhh, ráérünk mi még arra még... No, de végül győzőtt az idő, mert türelmesebb mint én, s megszületett a képeken tisztán látható szemüveg. Hogy jól áll-e? Nem hiszem, hiszen eddig a következő véleményekkel találkoztam:

  •  ahhh, dehogy nem áll jól (nem mondhatom a szemébe szegénykének, hogy csúnya, mert akkor nem fogja hordani)
  • okosabbnak nézel ki tőle (ez a legrosszabb, nem elég, hogy nem is áll jól szerinte, még ostobának is nevezte azt a fiatalembert, aki néha büszke intelligencia-hányadosára, mert az izmaira nem igazán lehet :)) )
  • másoknak sem áll jobban (nem áll jól szerintem, de még hazudni sem vagyok képes emiatt)
Hogy nekem mi a véleményem? Elfogadható, hiszen zuhany után segít háttérbe szorítani a Pumukli-képem alapvonásait.


Ezen blog három fő motivuma közül csak 2 fog szerepelni a mai bejegyzésben: a sült kacsa és a száraz vörösbor.

Ez a bejegyzés annyiban fog különbözni a többiektől, hogy csak azokat a megjegyzéseket írom ki, amelyek legalább 6 mondat terjedelműek :D

4 megjegyzés:

  1. Na lássuk, de csak azért, emrt formában vagyok ma este:
    1. Igaz, hogy a szőke királykisasszony nem szerepelt a bejegyzésben, viszont utaltál rá, tehát nekem is utalnom kell a román feleségre...
    2. A szemüveg márpedig tökéletes, mert lehet, hogy fáj a fejed tőle, meg nem szereted, meg mittudomén mi bajod lehet vele, de legalább megtudtuk, hogy az én telefonom jobb fényképeket készít, mint a tied.
    3. Ha megszámolod a mellékmondatokat, simán megvan a 6 mondat, de azért eljutunk valahogy a 6 pontig, mert te sem határoztad meg, hogy milyen mondat kell legyen az a bizonyos 6.
    4. Nekem teccik. A szemuveg.
    5. Pumukli szimpatikus manó, csak nem éppen sötét színű a haja, úgyhogy segíthetek hajfestéket választani, amelyik jól megy a szemüveged keretével.
    6. Most miért kellett a vallást is bevinni ebbe a bejegyzésbe?? A pápával semmi bajom, de valahogy a pápa és Pumukli nem hinném, hogy egy helyre illenek.
    +1 Kérsz csokit?

    VálaszTörlés
  2. Finom volt a csoki :) Finom volt a csoki :)Finom volt a csoki :)Finom volt a csoki :)Finom volt a csoki :)Finom volt a csoki :)

    VálaszTörlés
  3. És szegény pápa akkor most szem-telen??

    Ha már hozzád került a szeme... Egyetértek a névtelen komment 4-es pontjával, de csak azért, mert ennyi volt a mondanivalóm, s azt hiszem nincs meg a hat mondat.
    Hmm, valamikor még értettem a nyelvtanhoz is, és talán ha a tagmondatokat is számoljuk, akkor már megvan :). Kíváncsi vagyok, eleget tesz az elvárásoknak s kiteszed vagy nem :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem teljesen érthető a dilemmád és a szemüveghez való negatív hozzáállásod...mert egy szokatlanul new look-ot ad, amivel többnyire életreszóló "barátságot" kell kötni... hirtelen, nagy változás..mintha hirtelen hosszú, zöld hajad lenne... normális, hogy furán néznél a tükörbe és állandó közvéleménykutatást végeznél a barátok körében, hogy hogy áll:))) De meg lehet szokni, na!És igazából ez csak egy kiegészítő, semmit nem változtat Benned, csak az élességet Neked:P
    Amikor legelőször a véleményemet kérdezted, asszem csak annyit mondtam, hogy szokatlan... hát, mostmár nem is az..rendesen hiányolom, ha vezetés közben nincs négy szemed:)) Én egyáltalán nem vagyok szemüvegpárti (lásd kontaktlencse), és ismerős ez vele való barátkozási fázis, de szerintem teljesen jól áll, és jót tesz! Hordjad!
    Másik dolog: ez a 6 mondatos hozzászólásos dolog nem nagy kihívás:))))

    VálaszTörlés